Dienstag, 16. Februar 2021

آقا ۱۹ سالم بود دعوت شدم پارتی، داشتیم ورق بازی میکردیم، یک دفعه یکی گقت چاکر آقا باربد، یک دفعه یک لیتر شیشه شراب رو یک نفس خورد، نگاش کردم، نگاش کردم، گفتم تو ۳۰ سالته، ۲ ماه هم هست از ایران اومدی، این یک دونه کارت رو باید تجزیه تحلیل کنم یعنی چی. آقا نشستیم خونه هی فکر کردیم هی فکر کردیم، لای چند تا کتاب رو باز کردم، بینم مصرف الکل بی رویه یعنی چی، دیدم جریانی نیست که به این ربط داشته باشه، خلاصه شگفت انگیز بود، چرا یک شیشه شراب رو یک نفس میخوره و میگه چاکره آقا باربد. بعد ها فهمیدم که بز یعنی چی، گوزن یعنی چی، قوچ یعنی چی گاو یعنی چی، الاغ یعنی چی. این گاو فکر میکنه هیچی نگه بهتره، فقط باید محبت کنه، الاغ میگه خوب واسه ما دراز تره، گوسفند میگه نه دنبه ما بیشتره، قوچ هم میگه فشار ما بهتره، خلاصه اسکندر هم میاد همه رو به آتیش میکشونه، میگه شاشیشدم به همتون مادر قحبه ها

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen