Freitag, 26. Februar 2021

شام ‏آخر

سال ۲۰۰۴ بود، یک دختری که از وین میشناختم پ.م داد، گفت ببین تاحالا سکس حزب اللهی دیدی؟ گفتم چی؟ گفت تاحالا حزب اللهی دیدی با زنش چکار میکنه؟ بعد گفتم نه، گفت یه چیزی واست میفرستم فکر بد نکنی ها، گفتم نفرست، برای چی ببینیم؟ گفت خوب ببین دیگه، گفتم ببین فلانی با کون لخت حزب اللهی ما زمانی حال میکنیم که بکشونیمش بالای دار، کمی مکث کرد، گفت نگاه کن، دیدم فرستاد ما هم زدیم اوکی، دیدم یک زن داره میگه عزیزم وایسا وایسا من میرم زیرت، گفتم خوب خوش به حالتون، بستم رفتم، ۴ شب بعد زنگ زد گفت شام درست کردم میای خونه من!؟ خندم گرفت، گفتم کون لختی که تو از این حزب اللهی نشون دادی، باید ۶ تا قرص هم کنارش بذاری. زنیگه ریدی به حال ما رفته، گمشو. خلاصه، امشب یاد جریان افتادم، دیدم این کلیپ این بدبخت الان همه جا هست، پسرش هم بزرگ شده، یک جا خلاصه پیدا میکنه، میگه: اه، خودشونن؟ میگه نه بابا. باز ۳ روز بعد باز نگاه میکنه، میره عکس های خونه های قدیمی رو پیدا میکنه، میگه؛ اه، خودشون هستن، میره از خونه بیرون ببینه معروفه یا نه!؟، میبینه کسی بهش محل نمیذاره، لبخند میزنه میگه پس خیلی خوب، پس ما معروفیم. آقا پسره چند شب میره با ۴ تا دختر میخوابه، ببینه معروف میشه یا نه! میره این خونه، اون خونه،  اینور اونور، بعد میشینه ببینه چاپ شده یا نه!؟ میبینه نه باز میره اینور اونور، تا بلاخره، تلفنش زنگ میخوره‌، میگه بله: طرف میگه بینم احمق تو کوسخلی یا بابات، میگه چطور، میگه این فیلم میلم ها چیه گوه زیادی خوردی، پسر لبخند میزنه میگه معروف شدم پس. سازمان اطلاعات امنیتی میگه بلند شو بیا مادر قحبه، مملکت اسلامیه، رفتار تو هم غیر شرعی، مرتیکه، بلند شو بیا بینم، گمشو بلند شو بیا بینم. بله، خلاصه شروع اینکار با علی خامنه ای است، تا با بچه اش تمام شود، میگن تارگت، فرد مورد هدف تا ابد و حفت جد و آباد

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen