Dienstag, 4. Mai 2021

حمیدرضا ‏خورشیدی

آقا سال ۲۰۰۶ این حمید خورشیدی نشست پیشه ما قهوه بخوره، تا قند رو انداخت تو قهوه شروع کرد: من تو ایران سود ۴۵ درصدی میگیرم، سود ۴۵ درصدی، گفتم یعنی چی؟ گفت یکی پول برای کاسبی لازم داشت گفتم بیا پول، پول کاسبی رو من میخورم نه تو. گفتم تو مشهدی نیستی؟ ( اومدم بگم قرقاول، گفتم ولش) گفت چطور مگه!؟ گفتم نتونه بده چیکار میکنی؟ گفت آدم دارم، زن و بچه داره. گفتم یه ۱۰.۰۰۰ یورو بده بینیم، میخوام برم فرش بخرم، ولی من ۲۰٪ بیشتر نمیدم ها. خلاصه، اتریش سر گردنه نشسته، همین حمید مشهدی هارو گیر میارن، ۱۰.۰۰۰ یورو هم از جیب خودشون به حمید ها میدن، بعد میگن: این ایلامی ها با لرها و کرد ها همه دزدن، بروید و کتاب یکی از ژنرال های اسکندر رو بخونید، ایلامی یعنی دزد، قالتاق، کلاهبردار، با ما باشید تا ما مسائل ایران را حل کنیم. حل کنید مادر جنده های دزد کلاه بردار قالتاق اتریشی. حل کنید، مادر جندها، ما ۵۰۰.۰۰۰ سال  پیش هم  اینجا هم دزد و هم قالتاق و کلاهبراد بودیم


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen