Donnerstag, 9. September 2021

akademische diebe und mörder, doktor und magister hurenkinder, bastard fleisch ohne empatie und menschlichkeit, mörderrasse amiri gharib rahim azadeh arasch maziar und andere

زمانی که آدم بعد از دیپلم وارد دانشگاه میشود به دنیای جدیدی پای میگذارد و با آدمهای متفاوت از قشرهای مختلف و روحیات گوناگون آشنا میشود. اول از هر چیز یک شماره آیدی به آدم میدن و در سیستم دانشگاهی یک شماره آیدی هستند. طبیعتآ جو با زمان مدرسه فرق دارد٫ آنزمان همکلاسی و رفیق داشتند و این روابط را میخواهند در دانشگاه با دوست یابی برقرار کنند٫ گروهکهایی هم در دانشگاه هستن که دو یا سه نفر مأمور میگذارند برای شناخت پتانسیل های دانشجوهای جدید.
اندکی از این گروهکها به دنبال اشخاصی هستند که برخوردار از شاخص های شخصیتی  و روح و روان خاص هستند٫ و آنها را برای عضویت می طلبند. اینجور افراد فلسفه و شیوه ای خاص برای زندگی دارند٫ و معمولأ آدمهایی هستند که برای پیشرفت٫ منافع و سرمایه در حد خودشان از روی جنازه ها رد می شوند. به اینجور افراد بخوبی درس جنگ روانی را آموزش میدن و آنها اساطید حیله و تخریب می شوند.
بهشان یاد میدهند برای تفریح و سرگرمی در سطح جامعه و یا در زندگی شخصی با انسانهای دیگر بازی روانی کنند. این عمل را بسیار ماهرانه٫ سیستماتیک و با یارگیری و تخریب انسانها برنامه ریزی شده اجرا می کنند.
هر کدام در توان قدرتشان یا یک نفر را مورد هدف دارند٫ یا صد نفر و یا میلیونها نفر را و این بستگی به توانای شان دارد. کلآ این افراد که شاید مادرزادی و یا آموزشی اینطور شده اند٫ از بدبختی و بیچاره گی٫ آزار و اذیت و حتی کشتن انسانها ارضای روحی و فکری می شوند. اوج لذت و ارضاء برای اینجور افراد به خاک و خاکستر و خون کشاندن انسانهای بزرگ خوب و متین است. چرا که انسانهایی که پایبند به ارزشهای انسانی هستن و اخلاق و مرام نقش مبهمی در زندگی برایشان بازی می کند برایشان نفرت انگیز و غیرقابل تحمل هستند.
اینجور افراد در کارخانجات٫ در بیمارستانها٫ مدرسه و دانشگاه٫ در عرصه ی هنری٫ سیاست٫ امور بانکی و در کل در سیستم سرمایه حضور دارند. فرض مثال در بازار جهانی با بالا بردن مواد اولیه غذایی در جهان سوم٫ صدها هزار یا میلیون ها انسان از گرسنگی هلاک می شوند و در ملاعام افرادی که از این جنایت سود کلانی برده اند شامپاین باز می کنند و به موفقیت و پیشرفت خود پیروزامندانه می بالند. اینجاست که من میگویم اسمش را توربو کاپیتالیسم نگذارید بلکه کانیبال کاپیتالیسم بگذارید.
حالا در زندگی شخصی اگر با یک پسیکو پات سر و کار داشته باشی٫ که برخوردار از یک چهره معصومانه و مادرزادی یک هنرپیشه ی ماهر باشد٫ و یک ایل مانند خودش همدست و همیار و همکارش باشند٫ باید خرت را بیاری باقالی پر کنی و بروی٫ چون زندگیت را هدفمندانه به خاکستر تبدیل کرده اند..
باربد فراهانی
وین ۱۹.۹.۲۰۱۷

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen