Dienstag, 21. September 2021

جون ‏دادیم ‏ولی ‏کون ‏دادیم

آقا یک بنده خدایی بود هی از لوس آنجلس و آمریکا میومد فرش بخره، من در تمام سالهای کاسبی یک فرش نفروختم بهش، فقط جلو دستش از بقیه میخریدم، او نمیخرید ۵۰۰۰ تا من میخریدم ۶۰۰۰ تا، این خدا بیامرز ایلولیان یهودی بود، ما هم با یهودی ها که بد نیستیم، فقط یه مشکل داریم، این جوری علی خامنه ای رو میشناخت که من میشناختم، واسه همین بدم میومد ازش، چون فکر میکرد بازیچه باید داشت، مثل علی خامنه ای، بازی که علی خامنه ای با امیر تتلو در اورد این میخواست سال ۲۰۰۲ با من در بیاره، یه گوشه ای دم مارو بگیره بکشه بالا و پائین، امیر تتلو هم بدبخت شد از دسته علی خامنه ای،  برو بیرون بیا تو برو بالا بیفت پائین ولی تا زمانی که من هستم تورو کسی نمیکشه. میدونی جریان چیه: ما یک بار کشیدیمش کنار گفتم ایلول کون مارو تو زندان فقط گیر میارن، برو دیگه پیش من پیدات نشه، یکی تو یکی علی خامنه ای، ولی کون خبری نیست

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen