Freitag, 5. November 2021

مخ شما چندست

آقا سال ۲۰۱۱ بود، این دختره مارو ول نمیکرد، باید بیای کنسرت کریم برادر رحیم، بعدش هم رستوران دعوتی، گفتم من ۷ سال نیومدم بیام چیکار آخه کنسرت گروه کریم. دیدم نه، مثل اینکه ول کن نیست، گفتم باشه، بریم کنسرت کریم، یه چشمک بزنیم به رحیم. آقا خلاصه کنسرت تموم شد، ما چشمک سوم رو زدیم به رحیم، دیدیم ای بی غیرت بابلی باز به اربابت سلام نمیکنی. چند بعدش نشسته بودیم بی سلام و حال و احوال رستوران آپادانا، آقای کریم بلند شد و شروع کرد خانواده و فامیل رو معرفی کردن، که چی؟ ممد نادری مهندس، آزیتا پیران مهندس، آرش امیری مهندس، منم داشتم تربچه با سیر ترشی خالی خالی میخوردم تا غذا بیاد خندم نگیره، تا گفت آزاده امیری مهندس سیرترشی تو گلوم گیر کرد، به خودم گفتم نخند مخ چندست. خلاصه گوزپیچ شدم کدوم گوری برم ۵ دقیقه از بدبخت بیچارگی یک گوشه بشینم تنهایی بزنم تو سر خودم. آخه مخ ما چندست تکلیفش روشن شد، والا، دوربین مخفی برای این بود: مخ شما چندست.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen