Dienstag, 9. August 2022

ببین مادر جنده، این گدازاده گدا گوزول بی همه چیز از سال 1999 میومده از زیر فرش خونه ما پول میدزدیده، همین رحیم با علی و نیر و سرور، نصیر، رضا، بهروز حشمت، بعد تو میگفتی باری بوده؟ رعنا بوده؟ بیشرف... 30 سال اینها بیکارند و پول مزدوری میخورن. 1800 یورو حقوق و خونه 400.000 یورو؟ اونم دوتا؟ سال 2002؟


بلال

آقا رفتیم از پارک ملت فانفار، این یارو رفیق ناصر امیر احمدی دخترش هم اورده بود، دختر خوشگلی هم بود، خلاصه رفتیم سوار تاب شدیم و بعد سوار چرخ فلک، گفتیم بیا بریم بلال بخریم مهمون من، رفتم دوتا بلال گرفتم و گفتم  الان ناصر پولش رو میده، دیدم اه، بیناموس خوابوند تو گوش ما و بلال هم از دستمون گرفت:، گفت: به بلال فروش گفتی خره پولش رو میده؟ بیشرف تخم سگ. جلب، بی همه چیز من خرم؟ دیوس، بیناموس، آقا یک نگاه به بلال فروش کردم، یک نگاه به دختره، یک نگاه هم  به فضا، گفتم نمیای مارو ببری نه؟، نمیای؟ آخه گاو آفریدن داشت، آقا؟

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen