آقا طرف پنج تا برج میبره بالا بعد از همین طبقه کارگر میشنوی: خیلی با شخصیته، آقاست، سرور ماست، خیلی باسواده، خیلی متین، پیشرفته، مدرن، فرهنگی، میهن پرست...
حالا مارو ببین، به جای برج پنج تا دود بلند میکنیم و طرف میگه: آی کوسکش حرومزاده، آی مادرقحبه، بچه های من چرا بلد نیستن تخم حروم، ما چرا نمیتونیم بیشرف، تو آدمی ما نا آدم؟ آخ که من مرگ تورو ببینم، بچه های من آدم نیستن؟ بی پدر، تو آدمی؟
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen