Sonntag, 20. August 2023

عقده کوس و پستان

یک کتابخانه نیمچه به درد بخور ۳۵۰۰۰ هزار یورو هزینه دارد، فقط طرف وقتی که میمیره از اونور هی میزنه تو سر خودش و میگه: ای کاش شبی دوبار میرفتم روسپی خانه به جای این گوه خوری خرید برای کتابخانه. امروز از یک فروشنده ترک در یکشنبه بازار سوال کردم: صد کیلو کتاب چند؟ گفت: من وزن نکردم ولی اگر 6 تا کارتون برداری 60 یورو.. لول. کمی کتاب هارو ورق زدم دیدم کتاب های سینما، تاتر، نقاشی، مجسمه سازی، آثار هنر بشریت رو طرف جمع کرده تو کتابخانه اش. یکم به فروشنده ترک نگاه کردم، یکم به کتاب ها نگاه کردم، یکم به خودم نگاه کردم کمی در فکر فرو رفتم و فهمیدم کار درست همیشه خودم بودم، اونور برم عقده چیزی رو ندارم، این ترکه از صاحب کتاب ها عقده ای تر میشه! خلاصه این کاسبی امروز. خدا بده برکت، ما بدون یا خدا گفتن از خانه بیرون نمیرویم

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen