Sonntag, 13. August 2023

کلاهبردار

آقا سال ۲۰۰۰ از کنار یک مغازه رد شدم، دیدم دو تا کنتر باس قدیمی گذاشته برای فروش، رفتم تو و سوال کردم چند؟ گفت صد هزار شیلینگ! گفتم هم خودت خوش خوراکی هم اونی که الان میاد پولش رو میده. زنگ زدم به مهران مینو، سوالی که از ایشون شد این بود: میخوام دوتا عروسک بخرم، هستی با صد تا یا نه؟ جوابی که نمیخواستم بشنوم این بود: نصف نصف! یعنی سود نصف نصف! گفتم خیلی خوب بلند شو بیا،. آقا بعد از سه ساعت ما این دوتا عروسک رو فروختیم ۳۸۰.۰۰۰ شیلینگ، البته جلو چشم ایشون 130.000 شیلینگ فروش رفت، خلاصه، 15.000 شیلینگ نصیب ایشون شد در عرض ۳ ساعت.  کار ارزش داره، اینو کسی نمیفهمه که شعور نداره و به ما در سن 25 سالگی میگه چی؟ میگه چی؟ کلاهبردار. الدنگ های درپیتی دوزاری. رستوران داری هم کار بنده هست، البته یکی از کارهای بنده، گوه بخور منطقه یک رستوران باز کن دوباره

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen