آقا عمه ما از تهران زنگ زد به ناصر: نااااصر بگو به مقامات این رو ببرن تیمارستان نکشنش، بگو دیوونست عقلش کمه باید بره تیمارستان، نگذار بکشنش. لول.. 🤣🤣جنده ورداشته ۷ تا خارکوسده تو آریانا بزرگ کرده واسه ما خمپاره کاشته، حالا لاشی دلسوزی هم واسه ما داره. شاشیدم تو دمپایی خونت عمه، ریدم تو اون جانمازت با این خارکوسده هات عمه، شاشیدم به قبر اون ننت ملوک کوسکش، ای عمه
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen