Samstag, 8. Juni 2024

گربه

آقا فکر کنم معنی چپ گوز شدن رو فقط زائیده گاییده تهرون میفهمه یعنی چی، آقا یک شب نشستیم با یه آشپزی دو تا شیشه شراب خوردیم، 4 تا آبجو،  پنج پیک ودکا و دوتا سیگاری بعدش کشیدیم. خلاصه دیدیم آشپز همچین سنگین وزن نیست رفتیم بعد نشستیم پیشه یه بنده خدا دیگه 6 گرم دماغی زدیم، خلاصه دیدیم نشد اینم آدم نیست باهاش نشستیم، داره هذیون میگه. خلاصه رفتم خونه یه تاکسی رون چهار گرم تریاک کشیدم باز دوباره آدم بشم، از اونجا پاشدم رفتم یکدفعه دیدم دیدم دیدم دیدم کنار خیابون یه همچین چیزی، مثل این عکس، سر گربه تن انسان داره به ما علامت میده: بیا اینور بیا اینور کارت دارم... آقا رفتیم خونش یک دفعه گرفتار شدم خوردم زمین و خندم گرفت، گفت: بچه تو آدمی یا فکر کردی مثل من حیوونی!؟ الان از دست من چه گوهی گرفتی خوردی؟ گفتم میاوو میاوو جنایت، میشم هااااا، بشم حیوون!؟ آقا اومدم بلند بشم باز خوردم زمین سرم گیج رفت، باز اومدم بلند بشم نشد خوردم زمین. گفتم کوسکش بخند بهم... خلاصه.... آدم هیچوقت حیوون نمیشه این رو از خودم فهمیدم..، تو هم راست میگی... ما آدمیم

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen