as a muslim i have a hard life, 7 times a day when i go to the toilet i have to pull this tight ring out hard and pull it back hard on my finger, it hurts every time, jew muslims are apparently sadists and like sadomaso... what the christians and pastors never do: they go to the toilet with a cross, shit, fart and wipe their shit in front of the eyes of my lord jesus christ
anti-semitism is so deeply rooted in vienna that even in caritas, a church organization, cannot control its workers: thousands go shopping in carla every day and the incompetent worker screams: when the "jew muslim" the DNA JEWS comes hide everything, takes everything back from the shelves, the jew is coming, the jew. right herta?
طبق دینکرد، دیوپرستان مراسم خود را پنهان اجرا میکردند، اما ذکـر مکـرر نـام آنها و نقد عقایدشان در کتابهای پهلوی نشان از آن است ایشان در عهـد ساسانیان نیز وجود داشتند؛ زرینکوب معتقد است نام “دیـوداد” در خانـدان ساجیان آذربایجان که با افشین خویشاوند بوده، نشان از آن دارد که احتمـالا در اوایل عهد عباسی نیز هنوز پرستش دیو در گوشه و کنار ایران رواج داشته اسـت. چرایی پرستش دیوان به علت ترس از ایشان بود و تـلاشی بـرای خرسند کردن [و شاید در خدمت گرفتن دیوان] و تمام نیایشها و نذرها و قربانیهای تقـدیم شـده بـه اهریمن و دیوان برای رسیدن به این هدف صورت میگرفت. در اواخر هزارهی دوم و اوایل هزاره اول پیش از میلاد قبایل ایرانی از هم جدا نشده بودند، اما در میان ایشان نام اهورامزدا شـکل گرفتـه بود. پس از تثبیت موقعیت والا برای اهورامزدا، بخشی از خدایان کهن هند و ایرانی “اهورهها” صورت فرشتگان و یاوران اهورامزدا را یافتند و گروه دیگر خدایان که “دئوهها” بودند مظهر شر گشتند؛ سپس در مرحله پیشرفتهتری در فرهنگ اوستایی اهورامزدا به خدایی یکتـا تبـدیل شد و خدایان دیگر حذف شدند و اهریمن مظهر شر و سرور دیوان گردید. متون اوستایی، صحنه نبرد و ستیز دائمی نیروهـای اهـورایی و اهریمنـی است، در جهانبینی زرتشتی در برابر هر کار نیک، شرارتی و در مقابل هـر ایـزد یـک دیـو وجود دارد هر چند خیر و شر هر دو ازلی امـا هـر دو ابـدی نیـستند و سرانجام غلبه نهایی از آن هرمزد است و قـوای شر و اهریمن را نابود میسازد. در این جهانبینی اهریمن در برابر آفرینش اورمزدی دست بـه آفـرینش جهـان بدی میزند و در برابر امشاسپندان، کماریگان یا سردیوان و در برابر ایزدان، دیوان را میآفریند. چکونگی آفرینش دیوان در کتابهای زرتشتی به روشنی آفرینش اهورامزدا و موجودات اهورایی وصف نگردیده است، شاید در این امر تعمد نیز بوده! زیرا این نوشتهها باید در ذهن مخاطب خود این نکته را القا نماید که از خصایص بارز نیروی شر، بینظمی و ناهماهنگی است.
the plundering of austria, the emptying of state accounts and national capitals through military intervention is a right that austria grants to others with these actions against race, 80 years after national socialism
revoke the rights of 3 citizens, turn private life into business for cyberterror, turn it into labor and potential and financial business is slavery. The UN and Amnesty International are the proponents
In der jüdischenTora finden sich Regeln,[3] nach denen in jedem Sabbatjahr (hebräisch שמיטה shmitah), also jedes siebte Jahr, Schuldknechte ohne Ansehen ihres sozialen Status von ihrer Knechtschaft erlöst werden sollen, so das Deuteronomium, Devarim (hebräisch דְּבָרִים) (Dtn 15,12-18 EU, Dtn 15,1-2 EU). Dazu soll jedes 50. Jahr nach dem siebten von sieben Sabbatjahren, also nach jeweils 49 Jahren, ein vollständiger Schuldenerlass gewährt werden, Erbland zurückgegeben (Bodenreform) und Schuldknechtschaft aufgehoben werden.[4]